The schoolyard of a secondary school, nowadays. Théo, thirteen years old, witnesses the harassment of his friend, Alexandre. With other students, Théo films the scene, but doesn't intervene. When he realizes, the next morning, that Alexandre will not be coming back to school, Théo hesitates. Should he denounce Lewis and look like a snitch in front of the whole school, or turn his back on his friend?