Marie and Pierre are young and have a pure love each other. Nevertheless, in recurring dreams, Marie is in love with a second man of an incredible flexibility. She would like to make Pierre understand, that the love for two is not eternal, but he wants to hear nothing. Till one morning when Marie decides to sing their life. The world surrounding begins then singing and dancing, a musical world where everything becomes possible.