A small group of well-to-do vacationers go on a hiking trip into the woods. Foolishly unprepared to deal with Mother Nature and their situation, they wander around lost for days and weeks, becoming more and more fatigued, hungry, and desperate. A brief encounter with a pair of epicureans on a bridge fails to garner them any of the gluttons' feast due to a language barrier. Eventually their party begins to die, and the survivors ration their meat among them, attaching a religious-type ritual to its dispensation.