Dany, the king of petty thefts, did not wait until the end of his prison sentence to reunite with his 13-year-old son Sullivan. The only thing he now needs is a job and an apartment to regain custody of his son… But since Dany has no limits and does whatever he wants without thinking anything through, things of course won’t go as planned.