One winter mornig. Marco and his father go for a 8 kilometer jog. Along the way, we understand that a gap has grown bigger between Marco, Parisian come to spend a few days in the countryside, and Jean-Claude, retired policeman, little opened to the dialogue. Nevertheless love is very present, but barriers and modesty hold them back from expressing it.