Eda Baykan is a lonely retired lady with a prestigious scientist past. On this day of the year 2019, her too quiet existence is about to change. An unexpected event brings her back to an old research in which her team had failed a few decades before: the search for SAI, Sensitive Artificial Intelligence. With a new perspective, she decides to focus on that research again in the intimacy of her workshop at home.