Roman, twenty six years, and Sebastien, twenty eight years, are brothers and live alone in their family home attached to the forest. Roman, already weakened by a motorbike accident, is victim of strange visions. His brother, tired of trying to pull him upward, does not manage to understand his agonies. When Sebastien announces to Roman his decision to leave to live with Anna and to sell the house, things degenerates.