Summer, 1955. The sun irradiates from its hot light a rural landscape strewed with poppies. A young woman as beautiful as mysterious is stretched out in this field with a blood red reflection. The beams from the sun caress her smiling face. One moment of enjoyment which nothing seems to disrupt.