Gaëlle is a hearing-impaired, naive and innocent girl. Mistreated by her circle of acquaintances, by her boyfriend David, to the people working with her. Day Z and the arrival of zombies into her daily life will, after a first understanding of the situation, upset her existence. Showing herself who she really is and waking up in a new society freed from rules and laws, Gaëlle can become somebody else.