Marvin is devastated and Bud consoles his friend during this perilous time. In jail, they must face two officers monitoring their every move and join forces with a young lawyer assigned to their case.
Why does a Nixon representative visit them in jail? And a Senator? And a Hollywood star? What is Nixon's role? What secret was Anna hiding before she died?