A portrayal of an artist on a quest for perfection who became a global icon, a passionate woman with an extraordinary destiny, Maria by Callas is the story of a remarkable life told in the first person. Callas sheds light on Maria, revealing a diva as tempestuous as she is vulnerable—a moment of intimacy with a legendary figure, filled with all the emotion expressed by her unique voice.