After five years of study in Paris, Arash hasn't adapted to French life and decides to return home to Iran. Hoping to change his mind, two friends drag him away on a final trip across France.
Here we have an ethereal film that seemingly has no substance and which defies any attempts at defining why it works so well. We could say that this is because it hits the right note.
A partially improvised film, which explains its incomparable freshness, its blend of nonchalance and realism. A road movie that is full of life.