A young loved up couple of deported Mexicans just about getting by in Tijuana, between resourcefulness and petty theft. The little that they earn goes into drugs and slot machines. She, Wera, was raised in Los Angeles and he, Topo, is a Cholo, who has spent his life in gangs. But all the wounds, the drugs and the gambling cannot help them forget, that at one time they were a real family with a child that they loved tenderly, until the day that the Tijuana authorities took their child away. Time goes by and flies by and soon Wera’s love for Topo becomes nothing but a bitter memory that accompanies her in her descent to hell.