Twenty years later, he decides to pay Hilarion, his father, a visit, accompanied by a cameraman. Neither son nor father know what to expect. The filmmaker's mind is full of delicate subjects that he wants to broach, but who will guide this spontaneous family reunion? Unsaid things and the past are part of this new, immersive encounter between a father and his son.