Charly, suffering from leukemia since he was six, has spent thirty-five years trying to live his life like everyone else. But he didn't count on the bad hand that fate dealt him. To move forward, he must cope with the effects of the treatment, medical discourse, and other people's attitudes. Not simple. Who is Charly? This is the story of Thomas Chansou.