It's settled. I'm changing my name. The one that I've used for decades was imposed upon me by French authorities; it links me to nothing and nobody and I've never managed to get used to it. So, during this film, I launch the official name change procedure. But how does one go about finding a name when the passing down from parent to child has been broken and when one has three fathers and two nationalities?