Brussels. One day at a flea market I found a suitcase filled with reels of 16mm film that belonged to a mysterious Doctor Veroft. A keen insect enthusiast, he had spent fifty years filming all kinds of bugs, dissecting them, observing them, taking notes. The line between fascination and obsession seemed to blur. Like an investigator, I decided to try to find out what lay behind this man's strange passion.