For several decades, Jo Pithon has been making remarkable wines in harmony with the Layon valley, somewhere in Anjou, on one of the last faults of the Armorican Massif. Jo is approaching retirement and transfers his domain to his son Jules and his companion Tania, who has come from Montreal. But predictions about the vintage are not very optimistic.