Through his daughter's gaze, spectators observe Claude Champy baking his ceramic pieces in a wood-fired kiln. We follow the process from the beginning, when the pieces are put in the oven, until their removal after baking, and then attend the opening of an exhibition Clef de voûte. These crucial stages were filmed from December 29 through 31, 2016. The family is altogether until New Year's Eve.