An island of life in the heart of the exodus in the middle of Athens: the City Plaza. A seven-storey tower block, squatted by anarchist networks, as a final act of aggressive solidarity, to allow more than four hundred and twenty refugees to live in dignity. Refugees, young European volunteers, Greek activists, men, women, and children share daily life there and practice a model, that of self-management, where everyone must be an actor and participate.