In the heart of a disused factory, facing the port of Patras in Greece. Wahid and Morteza, among about fifty other Afghans who have fled the horrors of their country, every day try their luck to get to Italy for a better life in Europe. In the meantime, they are hiding from a repressive police force and confront the Djinns, the spirits that haunt this former factory now abandoned.