Roman and Sifredi have just turned twenty. They are in a shifting state, like their identity, sometimes excluded from society, sometimes living on its fringes. In secret, underground places, in squats and at the edges of woods, beneath cloudy skies and neon lights, they invent their lives and their codes. They say that they will never be somebody, but they will always be free.