Oumou left her village at fourteen years old to come and work as a servant at Bamako. Endless days, humilitations, low wages. Like tens of thousands young girls from Mali, she endures this in the hope of a better life. In the evening these young servants meet up to release their anger. Supported by a few activists, some start to organise themselves to express their rights. During this time, Hawa prepares to go to the capital for the first time.