The sun no longer rises on the Algerian Atlas mountains. Lamine walks across the steppe in this land, where a threatening echo can still be heard. A child with a reassuring presence accompanies him. What are they fleeing together? A present populated by mysterious assailants? Nightmares from the past? This noctural journey in the middle of majestic nature takes on, in turn, the fantastical aspects of a quest, game, or a journey of initiation.