On the French-Belgian border, the fox population has increased dramatically. In Brussels, the green collared parakeet has colonized the city's parks. In Colombia, hippopotamuses imported from Africa now live in the wild, terrorizing the population. These animals have been displaced from their natural environment by humans and are reproducing at a rapid rate, provoking ambivalent reactions in their host environment.