From fragments of everyday life, a song, the envy and the questions, this film proposes a poetic variation around two symbolic birds of the district, the cock and the swallow. A film at childs level which speaks of leaving or of staying, of absurd and reality.
A fable without morality realized by the children of a gypsy district in Marseille.