To steal, it is to take something from somebody, to pinch, to swindle. But it also is to move in the air, as a bird or a paper plane. Between the darkness of the alleys of the district the Joliette and the overwhelming light of Marseille's sky, the words cross themselves and flutter in the mouths of children, the actors authors of this movie realized within the framework of a workshop of film practice.