Tom, slightly fanciful, is a camera operator for pornographic films. He has a hallucination while filming the frolics of porn star Emma Foxx: in his lens, he sees her, a radiant figure, sitting in the middle of a deserted beach. Obsessed by this mirage, Tom will do everything he can to find this moment of grace again.