Thirty years have passed since Marcel left Spain in order to avoid military service. He has been living in the heart of a forest in Costa Rica ever since. A naked man, living among howler monkeys, in the shadow of a mythological creature. He practices Ayahuasca ceremonies, often joined by young travelers in search of mystical experiences.