In the many signs surrounding us, we have looked for those which speak to us of time passing, too quickly or too slowly. Time that passes without us being aware of it, time that escapes us. We've tried to measure time, to grab it, catch and hold it, by film, photography, and sound. This project attempts to work on the obsession of immediacy through the capturing of situations that reflect speed, information flow, and the relationship with time.