A series of video portraits of villagers in a national park in the Vosges region of France. A series of portraits in video. This movie is a tribute to these individuals who fetch happiness away from the beaten tracks, there where it is not evidenct. Those who still believe in something, who feed their myths and like their gods, that it is about Viking or rock 'n' roll gods, by way of Saint Nicolas or brother Joseph.