Confined in their apartment of Moscow, Ely and Nina Bielutine watch jealously one of over the most important and mysterious collection of art of the revival. Surrounded by their crow, by their cats, and under Léonard's eye, Titien, Michel-angel and Rubens, Ely and Nina evolves in a fiction, a world which exitse only for them, a world where the art and the lie overrode little by little the reality.