Kéba is the figure of the village idiot, unfit for work and profoundly alone. A thing bothers him, to find some tea. All his life is focused on this moment of ecstasy where, at the bottom of his den, he makess it, brings it boil and especially drinks it. Listening to him, somebody watches over him, who comes on certain nights to bring him some tea, a pair of shoes. It is its foreigner. If it is a hoax or not, the appearance of the foreigner poses on the convulsed face of Kéba, a smile of which we had never of such seen.