Every two years, the farmers Gourounsi of Kwen, small village in Burkina Faso, organizes a harvest festival which takes the strange form of a carnival. During three days and two nights, their world is transformed. Chosen by the elders, the most deserving young people, transformed into President of the Republic, Ministers of Justice, Security, and Agriculture, into King and Queen, invent a role play where they stage the power. This ceremony, which exists since the creation of the village in the forties, aims at facilitating the social integration by a celebration of the nourishing earth.