When I was sixteen, I was part of a religious brotherhood. I remember that one day in March, I spent the whole day on the sidewalk. In exchange for a postcard, I had to collect money for the flowers of the Virgin. I remember that a three-year-old boy asked his father: "What is the man doing here?" And the father replied that I had been told a story that had brainwashed me.