An intimate portrait of people and places in a village in the Bulgarian Balkans is increasingly infused with absurd elements. We meet with villagers, following them in their daily work in order to gain a sense of their way of life. We witness their meals, revive an old movie theater, invade the privacy of animals. The spaces explored become a visual playground in which unexpected relationships are forged, creating a new topology.