Far from the ordianary plans of documentaries, this film calls the senses of the public by its intense visuals and sounds. The differnt sounds (noise and music) allow the public to become intirely absorbed by the artist's world. The approach of the artist wishes to suggest and not to expalin. All the stages of the creation of a poster are filmed.