Since almost three years, Jean-Cyril has worked in Indonesia for the ONG on the agricol development. His contract comes to an end and he goes home to Britany where his has the project to become an organic farmer. But how to find a place when you have had the experience of somewhere? It is the question that Jean-Cyril has to answer, helped in this fom the experience of all the young farmers he has met along his way.