Lourdes is a small town in the south of France where all colors and pains blend together, to which thousands of pilgrims converge daily since the apparitions of the Virgin Mary to Bernadette Soubirous, 160 years ago. Lourdes is an anthropological theatre where moving stories merge with the raw and naked nature of humanity. Through six pilgrims’ prayers, facing void, facing death, facing illness, the film shows that the true miracle is faith itself.