Reset takes us into the privacy and creative process of one of modern dance's most beautiful minds. Benjamin Millepied agreed to allow Thierry Demaizière and Alban Teurlai to shadow him with their camera for three months to record his creative work right from the first rehearsals through to opening night. It is total immersion that lets us appreciate the man's creativity, his engagement and all the hard work that led him to be named director of dance at the Paris Opera House.