Whoever thinks that the countryside is calm and peaceful is mistaken. In it we find especially agitated animals, a Fox that thinks it's a chicken, a Rabbit that acts like a stork, and a Duck who wants to replace Father Christmas. If you want to take a vacation, keep driving past this place...