Were George Mallory and his companion Andrew Irvine the first men to scale Everest on June 8th, 1924? Only the little Kodak VPK camera they took with them might reveal the truth. In Kathmandu, 70 years later, a young Japanese reporter named Fukamachi recognizes the camera in the hands of the mysterious Habu Jôji, an outcast climber believed missing for years. Fukamachi enters a world of obsessive mountaineers hungry for impossible conquests on a journey that leads him, step by step, towards the summit of the gods.