Two Senegalese men walk through a forest in Morocco at night. As they try to find a passageway to the north, they talk about a strange dream. Two officers from the Spanish Civil Guard patrol the Spanish coast in an SUV. The car's headlights probe the darkness in search of illegal immigrants. In Paris, a young woman performs a symbolic burial in a forest on the edge of the city.