Ève is a diptych about the excessiveness of love and the thirst for immortality. Ève and Lili, two women locked inside their Eden, are waiting for love and recognition. Fashioned to perfection, almost to the point of becoming angels, they defy passing time, which has forgotten them. The film is an ode to beauty, a declaration of love to anti-conformism and hope.