Michèle is one of those women who seems indestructible. Head of a leading video game company, she brings the same ruthless attitude to her love life as she does to her business. Her life is turned upside down when she is attacked in her own home by an unknown assailant. When Michèle resolutely tracks the man down, they are both drawn into a strange and thrilling game - a game that may, at any moment, spiral out of control.