Samuel lives his life without any attachments or responsibilities, beside the sea in the sunshine of southern France, near to people he loves and with whom he works without tiring himself too much.
That is until the day that one of his former girlfriends deposits a little baby in his arms: Gloria, his daughter! Incapable of looking after a baby and determined to give the baby back to her mother, Samuel dashes to London in an attempt to find her, without any luck.