Geoffroy in his forties, a life in province, a very pronounced aversion for strangers and a sense of direction more than limited. Comes to Paris for business, he is going to get lost in Barbès, a district which is to the racism what the beef district is to vegetarianism. Unless, of course, he meets also Pénélope there.