Fiona, a small town Canadian librarian, receives a letter of distress from her 93-year-old Aunt Martha living in Paris. Fiona hops on the first plane only to discover that Martha has disappeared.
In an avalanche of spectacular disasters, she meets Dom, a seductive egotistical homeless guy who won’t leave her alone. The fun and hectic tale of three peculiar people lost in Paris.