Dom works the night shift in a small hotel near the industrial sea port of Le Havre. One night, a woman arrives with no luggage and no shoes. Her name is Fiona. She tells Dom she is a fairy and grants him three wishes. Fiona makes two wishes come true, then mysteriously disappears. Dom, who by then has fallen in love with Fiona searches for her everywhere and eventually finds her. In the psychiatric hospital where she has been interned. The filmmakers behind the critically acclaimed "Iceberg" and "Rumba" are back to enchant the world.