Sudan, province of Aljazira, nowadays – Shortly after Muzamil was born, a prophecy by the holy man of the village predicts that he will die at age 20. Muzamil’s father cannot stand the curse and leaves home. Sakina raises her son as a single mother, with overly protection. One day, Muzamil turns 19...